Ünye’deki görev süresi dolan ve tayini çıkan Ünye Kaymakamı Sn. Ayhan Işık, kurum ve kuruluşlara gerçekleştirdiği veda ziyaretleri kapsamında Ünye Ticaret Borsası’nı ziyaret etti.
Ziyarette, Ünye Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Uslu hazır bulundu. Görev süresi boyunca Ünye’nin ekonomik ve sosyal gelişimine katkı sağlayan çalışmaların değerlendirildiği ziyarette, karşılıklı iyi dilekler sunuldu.
"Ünye’ye Kattığı Değerler İçin Teşekkür Ediyoruz" Başkan Mustafa Uslu ziyarete ilişkin yaptığı değerlendirmede; "Sayın Kaymakamımız ile görev yaptığı süre boyunca Ünye’mizin menfaatleri doğrultusunda her zaman uyum içerisinde çalıştık. İlçemize kazandırdığı hizmetlerden dolayı kendilerine şükranlarımızı sunuyor, yeni görev yerinin hayırlı olmasını diliyoruz," ifadelerini kullandı.
Kaymakam Ayhan Işık ise Ünye’de görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Borsa yönetimine çalışmalarında başarılar diledi.
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...
Haber açıklama metni...